Wersja archiwalna 2021-08-13 11:16:12

Zakup nowego lekkiego specjalnego samochodu ratownictwa technicznego z funkcją gaśniczą dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Małej Wsi

Termin składania ofert: 2021-24 10:00

Miejsce składania ofert:

Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP na elektroniczna skrzynkę podawczą Urzędu Gminy Mała Wieś. Na miniPortalu Urzędu Gminy Mała Wieś wykonawca znajdzie opublikowany formularz postępowania oraz może zaszyfrować ofertę. Cały proces szyfrowania odbywa się na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/

Termin otwarcia ofert: 2021-08-24 13:00

Termin związania ofertą: 22.09.2021 r.

Gmina Mała Wieś prowadzi postępowanie w imieniu i na rzecz Ochotniczej Straż Pożarna w Małej Wsi.

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 8855460]

przewiń do góry