Do zadań Referatu Rolnictwa, Gospodarki Przestrzennej, Komunikacji i Inwestycji należy:

1.pozyskiwanie środków pozabudżetowych na zadania realizowane przez gminę,

2.przeprowadzanie i dokumentowanie  postępowań o udzielenie zamówienia  publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,

3.prowadzenie inwestycji, nadzór i kontrola wykonania inwestycji oraz ich odbiór,

4.rozliczenie finansowe zadań inwestycyjnych wraz z przekazaniem w użytkowanie  i na majątek gminy,

5.prowadzenie ewidencji gminnego zasobu komunalnego (m.in. gruntów, budynków) zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami  oraz sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie,

6.prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją i gospodarką gruntami,

7.prowadzenie spraw z zakresu planowania przestrzennego, a w szczególności wydawanie decyzji administracyjnych,

8.prowadzenie spraw zarządu ulic, dróg, placów, parkingów i mostów, w tym remontów bieżących,

9.inne zadania wynikające z obowiązujących przepisów z zakresu właściwości referatu.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Grzelak Ewa
  • Data udostępnienia w BIP: 2015-04-18 11:49:41
  • Informacja zaktualizowana przez: Nowatkiewicz Jadwiga
  • Data ostatniej aktualizacji: 2019-10-01 09:16:23
  • Liczba odsłon: 1883
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 6044659]

przewiń do góry