OGŁOSZENIE URZĘDU GMINY MAŁA WIEŚ
O NABORZE KANDYDATÓW NA STANOWISKO URZĘDNICZE
Urząd Gminy Mała Wieś, ul. Jana Kochanowskiego1, 09-460 Mała Wieś
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:
referent ds. księgowości podatkowej w Referacie Planowania i Finansów (PF)
I. Wymagania konieczne związane ze stanowiskiem:
1) posiadanie polskiego obywatelstwa ,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych ,
3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku ,
4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
7) umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawa,
8) biegła umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows, Word, Excel),
- Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie zawodowe na stanowiskach urzędniczych,
2) wiedza w zakresie przepisów prawa a w szczególności ustroju administracji publicznej, przepisów kpa, ustawy o samorządzie gminnym , finansach publicznych i innych ustaw związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej,
3) orientacja w zagadnieniach rozwoju Gminy Mała Wieś,
4)